Pick-up & return

Pick-up & return by Parcify

Wij pikken je toestel op waar je bent en 4u later is je toestel hersteld

Hoe werkt het?

NIEUW: iFixers "Pick-Up & Return" Repair Service

Stap 1: U meldt het toestel aan via onze website

Via onze aanmeldpagina meldt u het toestel aan waarvoor u een herstelling nodig heeft, tevens kiest u een tijdstip waarop onze koerier kan langskomen. Van zodra u de herstelling heeft aangemeld, ontvangt u van ons een bevestigingsmail.

Stap 2: De koerier komt langs om uw toestel op te halen

De koerier komt langs op het afgesproken adres om uw toestel op te halen. U spreekt met hem een tijdstip af wanneer het herstelde toestel terug mag afgeleverd worden. Indien er geen speciaal verzoek is voor een latere levering, zal het toestel 2 uur na ophaling terug worden afgeleverd op hetzelfde adres. 

Stap 3: Wij voeren de herstelling uit in het iFixers Atelier

Van zodra uw toestel is aangekomen in het iFixers Atelier, starten wij onmiddellijk met de herstelling. Deze voeren wij uit met de grootste zorg. Voor de herstelling zelf rekenen we steeds 1 uur tijd. Wanneer uw toestel klaar is, komt onze koerier dit ophalen om het hierna zo snel mogelijk bij u terug af te leveren.

Stap 4 : De koerier brengt uw herstelde toestel terug

De koerier levert uw toestel maximum 4 uur na aanmelding terug af op de afgesproken locatie. U kan terug gebruik maken van uw geliefde smartphone of tablet zonder dat u zich heeft moeten verplaatsen of tijd heeft verloren.

Een probleem met je smartphone of tablet?

Wij hebben het binnen het uur opgelost

Veelgestelde vragen

Hoe verloopt de betaling?
Nadat u de herstelling heeft aangemeld, ontvangt u van ons een email met de factuur, daarin is een link verwerkt om de betaling te voltooien. Het is belangrijk dat u de betaling onmiddellijk voltooit, enkel dan kunnen wij het toestel terug afleveren. Betalen kan u via Bancontact of via de Paypal module (hier kan u kiezen voor Mastercard of Visa). Registratie van een Paypal account is niet noodzakelijk om de betaling uit te voeren.

Hoe gaat alles exact in zijn werk?
U meldt het toestel aan via onze aanmeldpagina, van zodra u dit gedaan heeft krijgt u een mail ter bevestiging. De koerier komt langs op het afgesproken tijdstip om uw toestel op te halen. Hierna wordt in het iFixers atelier de herstelling uitgevoerd. Wanneer het toestel klaar is, levert de koerier dit terug bij u af. Zo éénvoudig is het!

Moet ik mijn toestel verpakken wanneer de koerier langskomt?
Ja, best is dat u het toestel zo goed mogelijk verpakt. Onze koeriers hebben een beschermende tas, doch raden wij steeds aan om u toestel te verpakken in een doosje of bubblewrap. Wanneer het toestel bij ons terug vertrekt om afgeleverd te worden, zal het toestel verpakt zijn in een luxe iFixers beschermdoos.

Is het veilig om de toegangscode van mijn toestel door te geven via de website?
Uiteraard! IFixers is reeds meer dan 5 jaar actief en herstelde ondertussen tienduizenden toestellen voor zowel particulieren, bedrijven en overheidsdiensten. Nog nooit werd het vertrouwen misbruikt. Al onze ateliers en shops zijn voorzien van camera beveiliging. Elke medewerker heeft een privacy overeenkomst ondertekend die uitdrukkelijk verbiedt om de gegevens op klanten hun toestel te bekijken of te gebruiken.

Waarom herstelt iFixers niet op locatie bij de klant?
Omdat dit technisch niet mogelijk is! We zien op het internet de laatste jaren veel filmpjes opduiken over hoe je een smartphone herstelling zelf kan uitvoeren. Hierop lijkt dat iedereen dit zomaar en overal kan doen. Er komt echter veel meer apparatuur bij kijken om een herstelling naar de perfecte normen uit te voeren. Een stofvrije ruimte is bijvoorbeeld een absolute must!

Wat gebeurt er wanneer ik zelf niet weet wat er aan de hand is met mijn toestel?
Indien het niet mogelijk is om op voorhand zelf in te schatten wat het probleem is, zal onze technieker, wanneer het toetel bij ons is toegekomen, u via mail of telefoon contacteren met de kostprijs. U kan dan nog zelf beslissen of u de herstelling al dan niet wenst uit te voeren. Indien u het toestel onhersteld terug wilt, zal een forfaitaire kost van 20 euro worden aangerekend.

Hoe lang duurt het alvorens ik mijn toestel terug heb?
Uw toestel is opgehaald, hersteld en terug afgeleverd binnen een tijdspanne van 4 uur. Dit wil zeggen dat wanneer u een toestel aanmeldt voor ophaling tussen 10-12u, dit terug afgeleverd zal worden tussen 12-14u.